Nastepny szuka nagrywarki

Autor: marek jedlinski (eristic_at_lodz.pdi.net)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 14:04:19 MET

Obejrzalem sobie strone www.cdrinfo.com, poczytalem, co w tej grupie
radzicie innym - i jeszcze mi zostalo kilka pytan.

Szukam nagrywarki CDR-W (do pracy w Win95). Kilka osob zachwalalo Yamahe
8424. Ale: ile (orientacyjnie) trzeba by za nia zaplacic? I czy jest model
IDE, bo testowany na cdrinfo to SCSI.

Mam szybki i duzy dysk, ale procesor tylko P120 i 32 MB ram.
Czy nagrywarce to wystarczy, zeby sie nie "zacinala"?

Jesli nie Yamaha, to jakie inne firmy warto brac pod uwage? Zauwazylem, ze
krytykowany byl Philips, ale nie wiem jeszcze za co ;) Chcialbym zaplacic
nie wiecej niz 1300 zl. Szybkosc nie ma dla mnie wielkiego znaczenia, za to
zalezy mi na bezawaryjnosci i obsludze mozliwie wielu formatow i metod
zapisu.

Dzieki z gory,
.marek

--
Homepage, PGP Public Key, Windows 95/98 freeware:
http://www.lodz.pdi.net/~eristic/