Re: Monitory 19"

Autor: Krzysztof Pawlak (pawlak_at_introl.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 15:57:03 MET

AdamS <cieprog2_at_byd.top.pl> w artykule
news:d8Yj4.12068$Hi2.282027_at_news.tpnet.pl pisze...

> [...]
obrazu
> (oglądałem w sklepie nie pamiętam z jaką kartą) to mozna powiedzić że był
> dostateczny. Myśle że do grania w rozdzielczości 1024 - 768(85Hz) z biedą
> może być ale to wszystko.
> -AOC 19 '' eż widziałem nie pamietam oznaczeń ale to było kompletne gówno,
> posiedziałem przy nim 10 min. i miałem dosyć.
> -proview 19'' też nie pamietam oznaczeń (cena ok 1800) , parametry i
jakość
> podobna do Belinea czyli w mojej ocenie dostateczny
> -Samsung 19'' 950P dużo lepsze parametry (np.pasmo 205 MHz) jakość obrazu

Ja mialem okazje pracowac na wielu 19-kach i moge
autorytatywnie stwierdzic, ze z tych tanszych to
najlepszy jest Panasonic SL90.
Bez problemu grzeje non-stop w rozdz. 1280x1024_at_90 Hz
(w tej chwili mija 7 miesiecy).
No i zajmuje malo miejsca na biurku.

Natomiast ZDECYDOWANIE odradzam Belinee w
jakiejkolwiek mutacji. Przy pracy prawie ciaglej (monitorowanie
procesow technologicznych) padla po 1/2 roku.
Nie mowiac juz o tym, ze po dwoch tygodniach od
zakupu zaczal "wibrowac" obraz.
Mialem do czynienia jeszcze z 2 takimi sztukami i
bylo to samo.
Badziewie !

Pozdrawiam,

Krzycho