Re: Jak to wszystko polaczyc?

Autor: Witold Masznigut vel Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 22:59:48 MET

Dnia Wed, 26 Jan 2000 00:36:34 GMT , GLide <glyder_at_friko3.onet.pl>
po dogłębnym przeanalizowaniu mojej wypowiedzi napisał:
>Witam wszystkich.
>Mam nadzieje, ze ktos to przeczyta...
>Jest niewielki problem ("niewielki" - bo w sumie to wszystko dziala).
>Znajomek ma kompa w nastepujacej konfiguracji:
>Acorp 6BX81 V.2A
>HDD WDC AC26400B
>HDD Szajsung SV064 3A
>DVD Hitachi GD-2500
>LG CDRW CED-8042B

kosztem wydajności (na pewno!) puścił bym to tak:

-primary master = dysk systemowy
-primary slave = nagrywarka
-secondary master = dvd
-secondary slave = drugi twardy

w moim przypadku z caviarami w przypadku pozycji slave ,musiały
chodzić BEZ ŻADNEJ zworki ??

na pewno nie jest jest to rozwiązanie najlepsze ale być może zadziała
(te ustawienia)

--
pozdrowienia Vitto
icq 35604090