Re: Maska szczelinowa i druty

Autor: Sebastian Markowski (artmedia_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 09:23:08 MET

Witam.

 "Wojto" <rownicki_at_foton.foto.ch.pwr.wroc.pl> napisał /
wrote:

> Czy kazdy kineskop oparty na masce szczelinowej posiada
(przewaznie) dwapodtrzymujace ja druciki?W starych
trynitronach sa one napewno, a w nowych tzn. FD i
Diamondtronach?A moze sa jakies inne?--
Tez są i dla mnie sa nie do przyjęcia. To tak jakby kupic
nowy samochód z rysa przez całą długość obu boków.
Oczywiście mozna sie przyzwyczaić i w koncu nie zauważać,
na samochodzie także ;-)
Sebastian.

--
ArtMedia Video