Re: BHP - Trojany, robaki i szczury, fingery i inne bajery... wierszem

Autor: Dariusz Slusarski (darek_at_s102.com.pl)
Data: Fri 28 Jan 2000 - 00:20:19 MET

"Wojciech L." wrote:

> Teraz moja kolej Panowie i Panie,
> bo wierszem piszę tutaj moje krótkie zdanie.
/.../
> Lecz ja trojanów nie mam - żyję nieświadomie,
> od wielkiego dzwonu sobie coś ochronię.
/.../
> Retorsje mnie biorą gdy chcą mnie szpiegować
/.../

Mnie tez biora "retorsje".
Ludzie! Grupa pl.comp.dtp NAPRAWDE nie jest poswiecona ani zagadnieniom
ochrony antywirusowej, ani prezentacji wlasnej tworczosci "poetyckiej"!
Sa od tego inne grupy.
A moze ja sie myle? Moze jestem nienormalny? Moze ja nie wiem co to DTP?
Sprawe crosspostu przemilczam ("dzielo" zostalo zaprezentowane na 3
grupach).

Darek (s102)