Internet Connection Wizard

Autor: Kubal (kubiczekpiotr_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 23:57:51 MET

Mam problem z takowym. Siedze na dzierzawce i wlasnie zaistalowalem Windows.
Jak wiadomo przezorny czlowiek nie wlacza Wizarda przy pierwszym uruchomienu
windowsow, tylko go zamyka.... Ja niestety zrobilem dokladnie na odwrot i co
gorsze podalem mu ze jestem podlaczony do internetu przez LAN. W wyniku
czego moj explorer szuka stron ale nie moze ich znalezc. Mam wiec pytanie
czy ktos moze wie ktory klucz nalezy wykasowac z registry aby przywrocic
jego pierwotny stan, tzn. taki jaki jest tuz po zainstalowaniu Windowsow.
Oczywiscie rozwiazaniem jest reinstalacja Windowsow, ale jestem pewien ze da
sie to zrobic w inny sposob. Za wszelka pomoc serdecznie dziekuje.