Odp: Problem z UDMA/66

Autor: teo (teo_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 16:49:59 MET

Użytkownik Pawel Korzybski <pawkor_at_zsbo.ids.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:slrn890rf7.cim.pawkor_at_neptun.zsbo.ids.pl...

> komp podkrecony ?
> czy byly proby z innym dyskiem ?
> moze cos nie tak z plyta ...
>
> niestety nie mam innych pomyslow (mam bp6 i nie mialem zadnych problemow -
> odpukac :))

Witam.
Ja a`propo tego iz nie miales problemow z BP6. Ja wlasnie mam: dysk UDMA66
Seagate, HPT366 do niego 1.21, kabelek 80, a podstwowy BIOS plyty nie chce
go widziec! (choc potem HPT366 widzi go tylko jako UDMA 33), nie moge przez
to uruchomic trybu UDMA66 programikiem od Seagate. Masz jakies rozwiazanie
by byl widoczny przez BIOS plyty. Z gory dzieki.
Pozdrawiam.