VIRUSY !!!!!!! heeelp !!!!!!!!

Autor: ProLogika (prologik_at_lodz.pdi.net)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 16:10:36 MET

Czesc Grupa !

Jakiś czas temu sciągnąłem z list wiadomosc z załącznikiem (mssplit.exe),
nie wiem co mnie podkusiło by to uruchomic ale ...
Usuneło zawartość katalogu windows i napisało że właśnie mi rozpieprzyło
dysk (po angielsku) olałem ten komunikat bo co jakiś tam programik może
zrobić hardwerowi . I to był błąd !!!
uszkodziło bios płyty !!! (miałem w zapasie EEprom, myślałem że tego nie
tknie , kolejny błąd ...)
komp nie startuje wiesza sie po POST
wziołem dysk do roboty mysląc że go przeformatuję, dwa następne kompy stoją
!!! jeden tylko nie widzi dysku od czasu do czasu i ewentualnie z błędami
drugi całe 95MB z 1,7 GB ....

mac macgaik_at_poczta.fm