Re: Problem z UDMA/66

Autor: pit (pit_at_zsmeie.torun.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 19:08:15 MET

Użytkownik teo <teo_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38906845_at_news.vogel.pl...

> Użytkownik Pawel Korzybski <pawkor_at_zsbo.ids.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:slrn890rf7.cim.pawkor_at_neptun.zsbo.ids.pl...

> Witam.
> Ja a`propo tego iz nie miales problemow z BP6. Ja wlasnie mam: dysk UDMA66
> Seagate, HPT366 do niego 1.21, kabelek 80, a podstwowy BIOS plyty nie chce
> go widziec! (choc potem HPT366 widzi go tylko jako UDMA 33), nie moge
przez
> to uruchomic trybu UDMA66 programikiem od Seagate. Masz jakies rozwiazanie
> by byl widoczny przez BIOS plyty. Z gory dzieki.
> [...]

jak masz dysk podpiety do udma66 to bios plyty go nie zobaczy, zobaczy go
natomiast kontrolet htp366, sa nowesz wersje biosu do abita z mozliwoscia
ingerowania w opcje htp366 takie z niebieskim tlem przy htp366 do zgrania z
www.abit-usa.com .... lub z mojego serva
ftp://ftp.net.atr.bydgoszcz.pl/pub/win95_98/drivers/Abit/be6pl.exe

pozdrowka
pitterski