Re: Maska szczelinowa i druty

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_xox.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 22:43:25 MET

[ Sebastian Markowski ] wrote:

>(przewaznie) dwapodtrzymujace ja druciki?W starych
>trynitronach sa one napewno, a w nowych tzn. FD i
>Diamondtronach?A moze sa jakies inne?--
>Tez są i dla mnie sa nie do przyjęcia. To tak jakby kupic
>nowy samochód z rysa przez całą długość obu boków.

nie no ta analogia to Ci się za bardzo nie udała.
jak można przyrównywać druty (których notabene nie widać) do rysy na
samochodzie. czy ten drut ma 5cm grubości czy jak? :)

>Oczywiście mozna sie przyzwyczaić i w koncu nie zauważać,
>na samochodzie także ;-)

zgadza się. te druty widac tylko i wyłącznnie na jasny tle i z
bliskiej odległości. głupi ten, kto ma pulpit ustawiony na białe tło -
współczuję mu. wtedy monitor tak jazy, że ciężko to wytrzymać. ja
zawsze ustawiam na jak ciemniejsze - zdrowsze dla oczu i monitora.

--
		pozdrowionka...
			Tałajczyk.Piotr................Cz-wa