Re: ATARI !!!

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_xox.pl)
Data: Tue 25 Jan 2000 - 19:08:58 MET

[ Witold Masznigut vel Vitto ] wrote:

>aż tak daleko w amisi nie zaszedłem :))

buu... to jeszcze nic. :)
do tej pory jeden z moich kumpli ma Amisię1200 wpakowaną do
minitowera, poprzelutowywaną na maxa, z dodatkowymi slotami, dopałkami
w stylu motorolla 040 na pokładzie, 12stoma ramami, 6GB twardzielami,
cdromami itd. aż się miło robi jak się patrzy jak to bzyka na
Workbenchu - cudo!

^^^^^^^^^^^^^

>za swojego pierwszego pc-ta (486) łącznie z obsługą ratalną zapłaciłem
>prawie 4000 zł (obecnych :)))))

a ja za tego co wyżej zapłaciłem 36baniek, ale do tego miał jeszcze
GUSa maxa, monitor 14'' i inne mniej ważne duperle. w całości brany z
katowickiej giełdy. :) wtedy kupiłem go o 10 baniek taniej niż w
sklepie komputerowym - takie różnice w cenie giełda<->sklep to ja
rozumiem, a teraz co? - na giełdzie niekiedy wychodzi drożej niż w
sklepie. :)

jak sobie przyponę jak go tachałem z giełdy 100KM na barana, w czasie
kiedy z nieba waliły strugi deszczu, panowie z MZK zrobili se akurat
wtedy strajk, spóżniłem sie na pociąg i miałem 2 godzinną odsiadkę na
dworcu w towarzystwie panow gadających non stop "daj złotówkę na wino"
... to mi sie aż śmiac chce. ;))

--
		pozdrowionka...
			Tałajczyk.Piotr................Cz-wa