Re: ATARI !!!

Autor: Witold Masznigut vel Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 26 Jan 2000 - 22:27:48 MET

Dnia Tue, 25 Jan 2000 18:08:58 GMT , piotrtal_at_xox.pl (Tałajczyk
Piotr) po dogłębnym przeanalizowaniu mojej wypowiedzi napisał:
>buu... to jeszcze nic. :)
>do tej pory jeden z moich kumpli ma Amisię1200 wpakowaną do
>minitowera, poprzelutowywaną na maxa, z dodatkowymi slotami, dopałkami
>w stylu motorolla 040 na pokładzie, 12stoma ramami, 6GB twardzielami,
>cdromami itd. aż się miło robi jak się patrzy jak to bzyka na
>Workbenchu - cudo!

i znowu odwieczny problem firmy commodore, sam komp jest ok. tylko
ewentualne dodatki do niego i przeróbki z nim związane równają się
masie kasy do wydania :(

>^^^^^^^^^^^^^
>a ja za tego co wyżej zapłaciłem 36baniek, ale do tego miał jeszcze
>GUSa maxa, monitor 14'' i inne mniej ważne duperle.

ja się wtedy szarpnąłem (pół pensji szło na raty :)) ale to miałem
wszystko co w domowym pc-cie tamtych czasów było potrzebne ,cd-rom x2
eide ,(mam do dzisiaj i chodzi :))))) ; co ciekawe Philips :)))))))
,dzwięk grafika na vesie :)) - pełny odlot :))))

 :)))))

--
pozdrowienia Vitto
icq 35604090