Odp: Co siadlo?

Autor: Jlp (jagged_at_polbox.com)
Data: Tue 25 Jan 2000 - 18:49:16 MET

Z tym potrijnym testowaniem to jest roznie, raz testuje 3 razy, raz 2, a raz
1. Zdaje sie, ze mniej wiecej losowo. Najgorsze to, ze komp mialem wlasnie
sprzedac w calosci a tak zostaje mi sprzedaz na czesci, badz kupienie innej
plyty glownej, coby dziadostwo uruchomic. A szczerze mowiac juz mam dosc
przekladania tych wszystkich kart.

Tomek