Re: Co siadlo?

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Wed 26 Jan 2000 - 16:17:48 MET

Użytkownik jotes <jotes_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:86kgj9$l67$1_at_sunsite.icm.edu.pl...

Miałem coś takiego. Pomagało w PNP/PCI Configuration ustawienie Reset
Configuration Data na Enable.
Wyszarp także wsie karty i zostaw tylko grafike. Jeśli grafika nie jest na
AGP to zmień slot PCI w którym siedzi. Jak te ruchy nie pomogą to
prawdopodobnie uwalony Flash.

--
Pozdrówka
Funky