Re: Co siadlo?

Autor: jotes (jotes_at_kki.net.pl)
Data: Tue 25 Jan 2000 - 16:45:26 MET

Uzytkownik Jlp napisal:

> Cze,
> po wlaczeniu komputera pokazuje sie logo karty graficznej, potem test
> pamieci, informacja o dysku, czyli wszystko ok, ale w koncu pokazuje wsie
> informacja VERIFYING DMI POOL DATA ........ i dalej dupa, komp wisi.

To jest nas juz dwoch :-)
Mialem identyczna sytuacje, poniewaz czas naglil wymienilem plyte,
tamta ATC-5220 (A-Trend), z biosem Awarda lezy w szufladzie i czeka
na pomysl...

> Natomiast na poczatku pamiec jest testowana 3 razy zamiast 1 raz i choc
> tesst przechodzi to mam wrazenie, ze padla czesc plyty glownej
> odpowiedzialna za jakas komunikacje z pamieciami.

Potrojnego testowania pamieci nie przyuwazylem, raczej sklaniam sie do tego,
ze to pad biosu, no ale jesli nie mozna sie do napedow dostac to brak mi pomyslu
co dalej moznaby z nim zrobic...

Pozdrowienia

 Józek