Odp: Tryb pracy nagrywarki IDE

Autor: Mis (krzyre_at_box.43.gnet.pl)
Data: Tue 25 Jan 2000 - 08:14:29 MET

Użytkownik Jacek Śliwa <jacintoo_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:86hqc5$hbk$1_at_h1.uw.edu.pl...

> Użytkownik AudioTechnica <audiotechnica_at_prodigy.net> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:86dcs9$167c$1_at_newssvr04-int.news.prodigy.com...

> Mi przy DMA chrzniły się płyty - zwis kompa. Po wyłączeniu DMA nagrywa OK,
> ale nagrywarka nie działa jak CD-ROM - nie widzi płyt. Tylko w WinOnCD
> widzi.
> P.S. Mam Philipsa PCA 460 RW, Cel 366_at_366, 64 MB RAM i szybki HDD IBM 8,5
GB
> 7200rpm
> pzdr

Też mam tą nagrywarkę i fakrycznie, przy DMA się kaszani. Ale widzi u mnie
wszystkie płyty, tyle samo co CD-ROM Creative'a, który czyta wszystko!!!

--
Pozdrawiam
Krzysztof Renusz