Upgrade BIOS'a G200

Autor: Grzegorz Góra (grzegorz_gora_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Jan 2000 - 08:29:04 MET

MatroxG200 - po wczytaniu BIOS'a 2.60 {poprzednio miałem 1.6} karta
zaczęła mi zawieszać windę - nie od razu, niby wszystko było w
porządku, ale po godzinnym giercowaniu karta obdarowała mnie kolorowym
śmieciem na ekranie i... zwiecha. Cierpliwości mi starczyło na dwa
razy, potem wróciłem do poprzedniej wersji BIOS'a.

Spotkaliście się może z podobnym objawem?
{Win98+DirectX7.0aPL}

--
Pozdrówka
Grzegorz