Re: Tryb pracy nagrywarki IDE

Autor: Jacek Śliwa (jacintoo_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 13:28:09 MET

Użytkownik AudioTechnica <audiotechnica_at_prodigy.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:86dcs9$167c$1_at_newssvr04-int.news.prodigy.com...

> Cze,
>
> No wlasnie, jedni mowia, ze DMA dla zwolnienia
> czasu proca, za to inni mowia ze PIO, bo sie plyty
> chrzania. Jak to wlasciwie jest ? Ja mam DMA i na
> razie jest OK.

Mi przy DMA chrzniły się płyty - zwis kompa. Po wyłączeniu DMA nagrywa OK,
ale nagrywarka nie działa jak CD-ROM - nie widzi płyt. Tylko w WinOnCD
widzi.
P.S. Mam Philipsa PCA 460 RW, Cel 366_at_366, 64 MB RAM i szybki HDD IBM 8,5 GB
7200rpm
pzdr

--
Jacek Śliwa