Re: Typ zlacza rownolegly

Autor: Filip Ozimek (filip_at_zamoyski.edu.pl)
Data: Sun 23 Jan 2000 - 11:43:58 MET

In pl.comp.pecet Bartek <bartekk_at_bartek999.prv.pl> wrote:

> Mam pytanie powiedzmy kupiłem sobie skaner który ma typ podłączenie
> równoległy (tam gdzie drukarka) i jeśli podłącze tam skaner to gdzie
> podłącze drukarkę?

        Dobry skaner powinien mieć możliwość podlączenie drukarki, tak
przelotowo przez siebie.

> Bo kiedyś słyszał że do komputera należy włożyć najpierw
> jakąś kartę a dopiero pod tą kartę można podłączyć skaner czy to prawda?

        Nie, to te lepsze skanery na SCSI wymagają kontrolerów w postaci
kart.

> Jak jest z skanerem Plustek OpticPro 1200P Turbo? Czy nie trzeba wkładać
> dodatkowo żadnej karty?

        Możesz wlożyć dodatkową kartę I/O z drugim portem drukarki. Tylko to
musi być coś dobrego, z możliwością zmiany adresu na inny niż 0x378,
obslugą ECP/EPP oraz możliwościa ustawienie IRQ na inne niż 5.

--
Filip Ozimek, 2:480/33.56