Typ zlacza rownolegly

Autor: Bartek (bartekk_at_bartek999.prv.pl)
Data: Sun 23 Jan 2000 - 11:25:25 MET

Witam
Mam pytanie powiedzmy kupiłem sobie skaner który ma typ podłączenie
równoległy (tam gdzie drukarka) i jeśli podłącze tam skaner to gdzie
podłącze drukarkę? Bo kiedyś słyszał że do komputera należy włożyć najpierw
jakąś kartę a dopiero pod tą kartę można podłączyć skaner czy to prawda?
Jak jest z skanerem Plustek OpticPro 1200P Turbo? Czy nie trzeba wkładać
dodatkowo żadnej karty?
Bardzo będę wdzięczny za odpowiedź na priv_a
Dziękuję
Pozdrawiam Wszystkich
Bartek