Re: Typ zlacza rownolegly

Autor: Pawel Lyson (keyce_at_keyce.prv.pl)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 06:48:34 MET

[This followup was posted to pl.comp.os.win95 and a copy was sent to the
cited author.]

In article <86elek$jnu$2_at_zeus.polsl.gliwice.pl>, bartekk_at_bartek999.prv.pl
says...
> Witam
> Mam pytanie powiedzmy kupiłem sobie skaner który ma typ podłączenie
> równoległy (tam gdzie drukarka) i jeśli podłącze tam skaner to gdzie
> podłącze drukarkę?
Drukarke podlaczysz do skanera.

> Bo kiedyś słyszał że do komputera należy włożyć najpierw
> jakąś kartę a dopiero pod tą kartę można podłączyć skaner czy to prawda?
Prawda, jesli masz skaner SCSI, jesli zas przylaczany przez port
rownolegly, to nie trzeba miec nic wiecej.

> Jak jest z skanerem Plustek OpticPro 1200P Turbo? Czy nie trzeba wkładać
> dodatkowo żadnej karty?
Plustek Optic Pro 12000 ma zlacze rownolegle, nie trzeba kontrolera SCSI

> Bardzo będę wdzięczny za odpowiedź na priv_a
Poszlo CC.

> Dziękuję
Niezamaco :-)
> Pozdrawiam Wszystkich