Re: Odp: Matrox G400 - 16 czy 32 MB?

Autor: Krzysztof J. Trybowski (trybik_at_priv1.onet.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 13:21:53 MET

On 21 Jan 2000 23:22:00 GMT Jacek Osiecki wrote:

>nie mam ochoty inwestować dużej gotówki w sprzęt, który:

> - nie do końca jest pewny - płyty robione na chipsetach VIA i innych
> "egzotycznych" firm,

Trudno, żeby Intel robił chipsety dla AMD!

> - w zasadzie dopiero wchodzi na rynek -> jeszcze wiele brzydkich cech
> zdąży ujawnić w ciągu najbliższego roku,

A ujawniły się już jakieś?

> - co mi po płycie 200MHz, jeśli nie mogę kupić pamięci która to zdzierży?
> Ewentualnie mogę kupić po takiej cenie, że szok... wolę już 19-calowy
> monitor (i jeszcze mi sporo gotówki zostanie :)

Ale taktowanie FSB jest środkiem a nie celem... Chodzi o to, by sprzęt
był wydajny...

> - co mi po płycie, do której wsadzę tylko K7 Do mojej płyty na Slot1 kiedyś
> wsadzę PIII-750 (tyle płyta uciągnie :) po bardzo niskich kosztach i
> jakoś będzie chodził...

Przecież AMD też zrobi Athlona 750, i wyższe. A słyszałem, że Athlony
przy tej samej częstotliwoœci taktowania są odrobinę szybsze (choć nie
zawsze). Czy to prawda?

--
Krzysztof J. Trybowski
--- trybik_at_krakow.jest.spoko.pl --- trybik_at_priv.onet.pl --- uin:4350719 ---