Re: Matrox G400 - 16 czy 32 MB?

Autor: Kris (kris_at_pc.com.pl)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 16:06:46 MET

Cześć,

> Czy jest sens kupowac Matroxa G400 w wersji 32MB? Jestem praktycznie
> zdecydowany na G400, ale nie jestem jeszcze pewny, czy cos nie bedzie
> wymagalo wersji 32MB... Raczej nie bede uzywal aplikacji CAD - jesli juz,
> raczej gry :)

16MB w zupełności wystarczy. Tylko czy przemyślałeś decyzję? Masz
wystarczająco silny procek na G400? Masz odpowiednio duży monitor aby
wykorzystać jakość 2D? Chcesz grać na telewizorze (DualHead)? Preferujesz
raczej gry D3D?

> Jacek Osiecki Kraków, tel. (012)-645 57 87

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."