Re: Dziwny problem z dyskiem...

Autor: Adam Badziak (adambadziak_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Jan 2000 - 14:58:44 MET

Bankowy wrote:
> Wracając zaś do tematu... Zasilacz?... Może być, choć do tej pory było
> dobrze... Zapomniałem jednak dodać że jako slave w stosunku do tego dysku
> Fujitsu jest podłączony stary Quantum 1Gb... Może to ma jakiś wpływ... Tym
> bardziej że jak dzisiaj odłączyłem go w biosie i potem zacząłem instlować
> jakiś program, to wszystko poszło ładnie i zgrabnie...

W takiej konfiguracji, mozesz sie cieszyc ze w ogole system ruszyl. Ja
mam podobny dysk (tylko MPD, nie MPC), plyte V-503A, i zadne urzadzenie
IDE nie chce z nim pracowac na tym samym kanale, obojetnie master, czy
slave. BIOS wprawdzie rozpoznaje oba urzadzenia, ale na tym sie konczy,
Fujitsu w ogole nie czyta. Dlatego pozostale urzadzenia (CD-ROM, czasami
drugi HD) mam na SECONDARY IDE.

--
Adam