parę pytań o tunery

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 04:57:40 MET

  Na wstępie chciałem zaznaczyć, że przejrzałem archiwum grupy, oraz kilka
stron www poświęconych tunerom-tv.
  1. Czy jakość obrazu wyświetlanego przez tuner na monitorze 15-calowym
     będzie porównywalna z obrazem wyświetlanym na 15-calowym telewizorze?
     Czy aby osiągnąć taką jakość muszę kupić droższy tuner? Czym się
     kierować przy wyborze?
  2. Czy jakość zgrywania filmów na dysk zależy od oprogramowania, czy
     sprzętu? Jest chyba kilka formatów "avi", niektórych nie mogę odtwarzać
     pod Linuxem (brak codeców), w jakim formacie zapisywane są filmy
     i czy da się zapisać mpeg?
  3. Czy mogę mieć jakieś kłopoty z odtwarzaniem dźwięku ? Co oznacza
     brak synchronizacji między dźwiękiem a obrazem? Tzn. jak duży on
     jest?