Odp: parę pytań o tunery

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 15:23:48 MET

Użytkownik Jacek Popławski <jp_at_ulgo.koti.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:slrn88i6bo.eek.jp_at_darkwood.localdomain...
> Na wstępie chciałem zaznaczyć, że przejrzałem archiwum grupy, oraz kilka
> stron www poświęconych tunerom-tv.
> 1. Czy jakość obrazu wyświetlanego przez tuner na monitorze 15-calowym
> będzie porównywalna z obrazem wyświetlanym na 15-calowym telewizorze?
> Czy aby osiągnąć taką jakość muszę kupić droższy tuner? Czym się
> kierować przy wyborze?
> 2. Czy jakość zgrywania filmów na dysk zależy od oprogramowania, czy
> sprzętu? Jest chyba kilka formatów "avi", niektórych nie mogę odtwarzać
> pod Linuxem (brak codeców), w jakim formacie zapisywane są filmy
> [...]

tu dowiesz sie o tunerach, nagrywaniu, codecach, avi, synchronizacji, programach do nagrywania, jakosci TV itp:

tu dowiesz sie o jakosci obrazu w najlepszym programie do TV: JTV3.0 wip12bf (wkrotce wychodzi wersja JTV3 wip14 - podobno jakosc
bedzie lepsza niz na telewizorze)

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
najnowszy cennik sprzetu komputerowego: