Re: Karta TV i zgranie filmu z VHS ?

Autor: Yantar (yantar_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 00:14:47 MET

Dnia Mon, 17 Jan 2000 17:37:00 +0100, "Wilczek" <wilczek_at_iname.com>
napisal(a):

>to chyba kwestia predkosci procesora, wzglednie ilosc pamieci
>mam 128 (ale moge dorzucic jeszcze ze 128)

ale tez i odpowiedniego kompresora, mam tuner i czasem cos sobie
nagrywam z telewizorni. Standartowe Windows'owe codeci sa srednie
(mowiac delikatnie), nieefektywne i diabelnie gubia klatki (nawet przy
352x240/ 25fps'ow). Ale mozna w sieci na ten przyklad poszukac
codeca o nazwie Morgan Multimedia MJPEG, jesli chodzi o capture'ing
dla mnie najlepszy, przy kompresji ustawionej na 75% nie gubi klatek a
jakosc nie rozni sie od orginalu. Choc to sa spostrzezenia dotyczace
przechwytywania na formatach rzedu 352x i 384x288...

---
Yantar
yantar_at_alpha.net.pl