Re: Karta TV i zgranie filmu z VHS ?

Autor: Mr. Free (mr_free_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 00:56:14 MET

>ale tez i odpowiedniego kompresora, mam tuner i czasem cos sobie
>nagrywam z telewizorni. Standartowe Windows'owe codeci sa srednie
>(mowiac delikatnie), nieefektywne i diabelnie gubia klatki (nawet przy
>352x240/ 25fps'ow). Ale mozna w sieci na ten przyklad poszukac
>codeca o nazwie Morgan Multimedia MJPEG, jesli chodzi o capture'ing
>dla mnie najlepszy, przy kompresji ustawionej na 75% nie gubi klatek a
>jakosc nie rozni sie od orginalu. Choc to sa spostrzezenia dotyczace
>przechwytywania na formatach rzedu 352x i 384x288...

Morgan jest dobry? Dla mnie chala. Ja tam wole PicVideo. Daje lepsza
jakosc. A co do Morgan's MJPEG, jezeli przy kompresji 75% (w rozdz
352x i 384x) ty nie widzisz roznicy to proponuje ci zaopatrzyc sie w
okulary. Dla mnie roznica jest widzoczna i bynajmniej nie z 10cm przed
monitorem, ale z jednego metra...
A tak wogole to wole wylapywac w Intel Indeo 5.0 z max jakoscia (tez
mi nie gubi klatek) a potem przerobic to na mpg...