Re: update firmware do RICOH 6200S CD-RW

Autor: Robert Wojciechowski (bigkret_at_medianet.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 00:14:20 MET

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
> Ograniczenia dotyczą tylko procesu programowania i są mocno
> przesadzone (można prowadzić update na kontrolerach np. Tekrama
> i też działa).

a czy upgrade w czyms pomogl ? [Wazne Pytanie]
(jesli nie zaszkodzil :)

> BTW jeszcze masz ten napęd na chodzie? :))

Jak go kupilem za 1750 to chcialem zalozyc klimatyzacje
i szukalem filtrow powietrza

Environmental dust : Class 3 million or less
(3million particles of 0.5 mikron dust per cubic foot or less)

A jak zmierzyc ten parametr? I jak sie ma wielosc czasteczek
do wyliczania klasy ? CZY zawirowania i przeplyw (kurzu) powietrza
 powstale w wyniku dzialania hordy wiatraczkow i wentylatorow
nie pogarszaja warunkow pracy CDRa? :)

Moze jak uda mi sie znalezc odpowiedzi na te i mase
innych pytan to pochodzi jeszcze z piec lat tak jak moj
pierwszy CD-ROM TOSHIBA XM5301-B SCSI.
Kupiona 5-6 lat temu za ok 9baniek przezyla niejedno rozkrecanie
czyszczenie i doskonale sie podlacza do roznych starych
uniksow.

Pozdrawiam
Bigkret