Re: Strony o AMD - po co?

Autor: pokryfka (pokryfka_at_priv4.onet.pl)
Data: Thu 20 Jan 2000 - 20:59:43 MET

ale juz np w 3dmark2k czy arena k63 jest szybszy od celka (sprawdzalem na kompie
kumpla i swoim, ja mam k63 400_at_450; elasyczny mnoznik to tez fajna rzecz),
oczywiscie w staloprzecinkach to k63 ciagle jest z tylu za p2 czy bazujacym na
nim baleronie - we floatingach rzadzi athlon;
wszystko zalezy od do czego ma sluzyc procek (np jesli do notebooka to polecam
Cruzoe;)) no i od optymalizacji kodu (programy bez dobrego 3dnow beda chodzic
badziewnie, zgoda ale tez roznica pomiedzy p3 a p2 bedzie praktycznie zadna
jesli aplikacja nie bedzie wspieras SSE)
na b3d ostatnio zroniono calkiem ciekawy test prockow w oparciu o arene i ut -
polecam