Re: Re: Dysk 20GB - brac Baracuda\'e?

Autor: Sebastian Markowski (artmedia_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 20 Jan 2000 - 10:09:29 MET

mousepada z> > >> napisem Seagate. Dysk 3.2g wytrzymał
2,5 roku i 130kilo bad blokow w> > >> tym bad bloki tam,
gdzie jest fat

A ja miałem IBM-a DCAS34330, 4,3GB SCSI, i po miesiacu
bardzo rzadkiego uzywania dziesiatki bad-block-ów. Malo
tego, tydzien wczesniej bylo O.K. Po tygodniu
niewlaczania w ogole komputera, bad-block-i.

To moze IBM-ow tez lepiej do reki nie brac, skoro nawet
na tak malych dykach sie psuja?

Mysle, ze nie mozna opierac opinii na jednym przykladzie.

Sebastian.

--
ArtMedia Video
artmedia_at_poczta.wp.pl