Re: Matrox G400 - 16 czy 32 MB?

Autor: Grzegorz Mazur (gbm_at_ii.pw.edu.pl)
Data: Thu 20 Jan 2000 - 10:10:34 MET

Ender wrote:

> Czy ten pelny OpenGL to czasem nie jest w wersji beta? (kiedy sie
> pokazal?). TruboGL jest rzeczywiscie szybki, ale obawiam sie, ze tylko
> w Quake3. Moze jakis link do strony z benchmarkami?

Pierwsza wersja beta ukaza=B3a si=EA w grudniu 98. Ca=B3kiem oficjalny dr=
iver z OpenGl
- w maju 99. O ile wiem wszystkie implementacje OpenGL (r=F3wnie=BF nVidi=
a) maj=B1
jakie=B6 b=B3=EAdy. Matrox wydaje si=EA mie=E6 ich stosunkowo ma=B3o, o c=
zym =B6wiadczy np. to,
=BFe dzia=B3a na nim Maya. Ostatni pe=B3ny OpenGL jest niewiele wolniejsz=
y od TurboGL
(do ok. 50%).

TGL dzia=B3a ju=BF na wszystkich wsp=F3=B3czesnych procesorach, ale obecn=
a wersja ma
jeszcze problemy z K6-x.

Po benchmarki odsy=B3am do http://www.matroxusers.com.

--