Re: Odp: Odp: Gielda - Krakow

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 23:37:49 MET

Dnia Mon, 17 Jan 2000 22:28:26 GMT, Unlea napisał(a):

>miejskich.

>ad.1 Zgadza sie - w zasadzie osobiscie moge płacic 1zł - lecz zawsze
>biore bilet - "bramkarze" maja taki moment ociagania w ich wydawaniu ->
>wiadomo jak nie dadzą biletu to kasa do kieszeni.

Pod koniec roku już raczej nie - stanowiska sprzedaży kas były wyposażone w
kasy fiskalne i każda sprzedaż była dokumentowana :)

>ad 2 Prawda, szkoda - i niech mi nikt, prosze nie tłumaczy, że okradam
>artystów płacąc 15zł za płytkę (zaiks okrada i nas i artystów - 60zł za
>płytkę)

Zgadzam się - ceny za płytki są zaporowe i wygórowane. Gdyby zlikwidowano
rynek piratów, to momentalnie ceny oryginalnych płytek by podskoczyły pewnie
do 80-100 zł za sztukę. Może kiedyś te pacany zrozumieją, że jak obniżą cenę
do realnego poziomu (30 zł), to zarobią więcej a piraci znikną.

P.S. Przyznam, że większość moich płytek CD to oryginały - kupuję je rzadko,
     głównie na prezenty... i jakoś tak wolę mieć eleganckie opakowanie,
     ładną książeczkę (książeczka do ostatniej płyty Enigmy, tej z
     francuskim tytułem, przebija wszystko co dotąd widziałem) i ciekawą
     zawartość (ostatnia płytka Skunk Anansie - wątpię, żeby na piratach
     były te wszystkie multimedialne dodatki).

Pozdrawiam,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |