Re: Co wybrać: Voodo3 3000 czy G400?

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 23:37:49 MET

Dnia Mon, 17 Jan 2000 13:15:15 GMT, Tomasz Stafiński napisał(a):

>Że co proszę?? Ja do takich celów poleciłbym właśnie G400 lub
>jakąś Permedię 3 ewentualnie starego, dobrego Symmetrica GLydera
>na Permedii 2 niż Voodoo. Czy są w ogóle dopracowane sterowniki

Zwróć uwagę na podkreślone słówko :)

>Jeśli człowiek ma zamiar zajmować się CADem to na pewno nie ma P233MMX.

Nie będę się zajmował CAD-em. Potrzebuję dobrą kartę do normalnej pracy, a
nie chcę kupować żadnego dziadostwa typu trio czy riva128. Po prostu zależy
mi na dobrej jakości i szybkości obrazu 2d. Ale jak mi przyjdzie ochota
pograć (ciekawe kiedy :) to chcę mieć przyjemność z pięknej grafiki :)

Pozdruffka,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |