Odp: Odp: Gielda - Krakow

Autor: Unlea (unlea_at_kki.net.pl)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 23:28:26 MET

> Na razie są dwa skutki:
> 1. Wejście na giełdę jest za darmo :)
> 2. Zniknęli piraci video i audio-cd :(
>
> To drugie wynika z bardzo namolnych kontroli policji i straszaków
miejskich.

ad.1 Zgadza sie - w zasadzie osobiscie moge płacic 1zł - lecz zawsze
biore bilet - "bramkarze" maja taki moment ociagania w ich wydawaniu ->
wiadomo jak nie dadzą biletu to kasa do kieszeni.

ad 2 Prawda, szkoda - i niech mi nikt, prosze nie tłumaczy, że okradam
artystów płacąc 15zł za płytkę (zaiks okrada i nas i artystów - 60zł za
płytkę)

Co do policji to chyba rzeczywiście sie uwzięli - zobaczymy czy wytępią
_piratów_

--
Pozdroowka
2B <unlea_at_kki.net.pl>