Re: Co wybrać: Voodo3 3000 czy G400?

Autor: Tomasz Stafiński (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 14:15:15 MET

A.C. <ac__at_friko6.onet.pl> napisał:
> A jaki masz monitor (ile cali) jaki procesor i czym glownie zajmujesz
> sie przy komputrze?
> Jezeli nie bawisz sie zbyt duzo CAD'em oraz profesjonalnymi
> aplikacjami OpenGL to najlepiej wybarac Voodoo3 2000/3000.

Że co proszę?? Ja do takich celów poleciłbym właśnie G400 lub
jakąś Permedię 3 ewentualnie starego, dobrego Symmetrica GLydera
na Permedii 2 niż Voodoo. Czy są w ogóle dopracowane sterowniki
OGL ICD do Voodoo? Poza tym nawet jeśli, to ciągle mamy w 3D
16-bitowy kolor, a to przechodzi do historii....

> Karta ta oferuja najwieksza wydajnosc za swoja cena. Dodatkowo
> nie ma gry, ktora by z nia nie wspolpracowala (Glide nadal jest
> najlepszy). Chociaz V3 brak niektorych "bajerow" jak 32-bit'owa
> grafika 3D oraz duze tekstury, w wiekszosci gier tego sie nie
> zauwaza, nie mowiac o tym, ze gra ladniej wyglada zrobiona na
> API Glide niz DirectX.

A o OpenGL zapomniał? GLide to ciągle 16bit... nie widziałeś chyba
gier w 32 bitach na OGL. Poza tym brak AGP texturing czasem również
daje się we znaki. O kompresji tekstur wspomnę tylko cicho, bo na razie
to tylko Permedia 3 i Savage je obsługuje... no i Napalm, którego chyba
nikt jeszcze na oczy nie widział.

> Kupujac Matroxa G400/ TNT U2/ lub GeForce256, mozesz sie rozczarowac
> gdy Towoj sprzet bedzie sie dlawil w czasie gry w nawet najnowsze
> tytuly.

Jeśli człowiek ma zamiar zajmować się CADem to na pewno nie ma P233MMX.

> Pozdrawiam

> A.C,

Pozdrawiam,

--