Re: Skaner

Autor: Robert Jezierski (robert_at_xion.pl)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 18:03:01 MET

Talaga Michal napisał(a):

> Witam wszystkich!
>
> Czy mozecie mi polecic jakis dobry skaner (cena nie gra roli,
> ale nie przesadzajcie).
> Bobrze by bylo, gdyby mial przystawke do slajdow.

Przystawkę do slajdów wypada tylko ODRADZIĆ!
Przystawki są dobre wyłącznie przed obiadem!

A do czego ma być ten skaner?
Jakie wymagania techniczne, format,
produktywność...
Do użytku domowego, czy może usługowo...
Bo jeśli to pierwsze - wystarczy Ci Agfa SnapScan 1236
i nic Ci więcej do szczęścia nie trzeba, ale jeśli to
drugie... to może mogę coś lepszego polecić!
(skoro cena nie gra roli, to może liczy się jakość, format A3,
duża szybkość, rozdzielczość fizyczna 2000 spi x 6000 spi,
gęstość optyczna DMax 4.0, 42 bity, bardzo dobry software)
Może to jednak przesada... może to jednak za dobry skaner?

R.J.