Re: Skaner

Autor: Talaga Michal (talagam_at_bcc.com.pl)
Data: Wed 19 Jan 2000 - 09:06:31 MET

>A do czego ma być ten skaner?
>Jakie wymagania techniczne, format,
>produktywność...
>Do użytku domowego, czy może usługowo...
>Bo jeśli to pierwsze - wystarczy Ci Agfa SnapScan 1236
>i nic Ci więcej do szczęścia nie trzeba, ale jeśli to
>drugie... to może mogę coś lepszego polecić!
>(skoro cena nie gra roli, to może liczy się jakość, format A3,
>duża szybkość, rozdzielczość fizyczna 2000 spi x 6000 spi,
>gęstość optyczna DMax 4.0, 42 bity, bardzo dobry software)
>Może to jednak przesada... może to jednak za dobry skaner?

Skaner ma byc w firmie, a do czego ma sluzyc? Glownie skanowanie obrazkow
tak, aby sie dalo je wydrukowac w miare dobrej jakosci (zakladamy, ze
drukarka jest "w miare dobra"). Zaznaczam, ze nie jest wymagana jakosc jak w
profesjonalnej firmie graficznej. Chodzi raczej o male dodatki do tekstu.
Rozdzielczosc 2kX6k to chyba za duzo, ale format A3 jest odpowiedni.

Buff