Re: Czy są takie myszki?

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 17:58:10 MET

Robert Wisniewski wrote:
> Mam i odradzam. O ile scrolling gora-dol jest bez zarzutu, o tyle
> lewo-prawo do kitu. Trzeba przylozyc zbyt duza sile i przesuwa sie
> wskaznik myszki. Ogolnie - do kitu.
> Ale to jest oczywiscie moja osobista opinia poparta kilkumiesiecznym
> uzywanem takiej myszki :).
Zgada sie...a co do przewijania gora-dol to jest albo za szybko albo za
wolno:>> ale mi sie ten pomysl o wiele bardziej podoba... mozna duzo
szybciej sie przesuwac po okienku (niezaleznie czy to www, czy jakis
ogromny e-mail:>)... w myszkach "z koleczkiem" mozna sie "zakrecic"
chcac sie dostac w jakies dalsze miejsce:>

--
Kelof
cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca