Re: SB Live & modem & złącze TAD

Autor: Andrzej Lawa (lawa_at_priv1.onet.pl)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 21:51:41 MET

Lukasz Jakubek <Lukasz.Jakubek_at_InsERT.com.pl> in
<85um2v$fde$1_at_mail.insert.com.pl> wrote:
> Nie , to nie to. Powinna (nie dam sobie glowy obciac) zadzialac zmiana
> zrodla
> nagrywania (na surround mixerze z lewj strony jest czerwony suwak,
> nad ktorym jest symbolek: ucho to "what you hear", mikrofon to mikrofon
itd.
> Moze tu jest pies pogrzebany?

Nie, nie... Po głębszych badaniach okazało się, że łobuz rzeczywiście wysyła
do modemu tylko sygnał z mikrofonu (niezależnie od ustawień miksera, i tego
się nie udało mi się zmienić) tyle że (chyba) trochę za bardzo go "dopala" -
w konsekwencji gdy wydam z siebie dźwięk głośniejszy od oddechu, łobuz się
"zatyka" (przypuszczam, że modem).

Manipulowanie "dopałką" 20dB i ustawieniami miksera niczego nie zmieniło...

Czyli albo będę musiał pokombinować z jakimś rezystorkiem, albo zmienić
modem na "zgodny z SB Live) :(

[ciach]

> SO. Ale czlowiek spotyka sie z niezrozumieniem nie majacych - mam to samo
;)

Oj, przecież wystarczy dolutować gniazdko, układzik scalony, parę innych
śmieci i może zadziała ;-P

BTW: do czego służy ta zworka na karcie?