Re: SB Live & modem & złącze TAD

Autor: Lukasz Jakubek (Lukasz.Jakubek_at_InsERT.com.pl)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 10:06:36 MET

Andrzej Lawa <lawa_at_priv1.onet.pl> wrote in message
> Ave!
[...]
> I co teraz? Może jakieś uaktualnienie sterowników by mi się przydało? Może
> trzeba przestawić tę zworkę na karcie?
Nie , to nie to. Powinna (nie dam sobie glowy obciac) zadzialac zmiana
zrodla
nagrywania (na surround mixerze z lewj strony jest czerwony suwak,
nad ktorym jest symbolek: ucho to "what you hear", mikrofon to mikrofon itd.
Moze tu jest pies pogrzebany?

> BTW: z tymi OEM-owymi SB Live są niezłe jaja! W jednej cenie i pod jedną
> nazwą niektóre egzemplarze mają także cyfrowe wejście (mój ma) podczas gdy
> większość cyfrowego wejścia nie ma. Nie rozumiem takiej polityki... Ale
też
> nie narzekam - ja mam :D
SO. Ale czlowiek spotyka sie z niezrozumieniem nie majacych - mam to samo ;)

Lukasz