Re: nagrywarki

Autor: Andrzej Lawa (lawa_at_priv1.onet.pl)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 21:40:08 MET

Robert Jezierski <jezierski_at_amos.com.pl> in <38745E89.5D8573B3_at_amos.com.pl>
wrote:

> Otóż to: spóbuj bracie nagrywać z 6x lub 8x i w tym czasie normalnie
pracować!

A, chyba że tak... Cóż, do niedawna moja nagrywarka była najszybszym napedem
czytającym CD-ki w moim komputerze - czyta 6x a mój stary czytnik CD tylko
4x.

W sumie wolę wypalać wolniej, ale bez konieczności pozostawienia komputera z
spokoju.

[ciach]

> Płytki: Verbatim, TDK, Sony, Kodak

Do tej pory najczęściej używałem TDK, teraz ostatnio jakoś tak wypadło, że
używam BASF. Wypróbowane kiedyś płytki BTC okazały się pomyłką...

[ciach]

> Nagrywarki: TEAC (chętnie bym zakupił kiedyś Plextora, jak stanieje)

A, na razie wystarcza mi ta, którą mam. Wolę raczej dołożyć tę sumkę do
monitora (czaję się na jakiegoś 19" Samsunga) - 1024x768 na 15" HighScreen
jest OK, ale to jednak nie to. Poza tym 1024x768 to dla mnie ciut za mało