Odp: AMD k6-2 czy taki dobry ?

Autor: Mis (krzyre_at_box.43.gnet.pl)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 10:24:20 MET

Użytkownik Dentarg <dentarg_at_lublin.top.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:t3yAOBKJz0Qa5GYTIZIQx4Kn3LbC_at_4ax.com...
> Chyba ze tylko na AMD, bo na celku mam obciazenie 3% ...

Specjalnie byłem zobaczyć wczoraj u kumpli jak obciąża im Winamp
(sprawdzałem na wszelki wypadek na ty samym utworze) i tak:
Celek 333 - 13-16%
AMD 300 - 14-15%
AMD 450 - 8-9% (to u mnie :) )

Środowisko: Win98SE.
Faktycznie, na NT jest tylko 2-3% w przypadku AMD 450.

> Bawilem sie, nic nie pomaga ... najwyzej wolniej dziala ;)), bo
> wszystkie ustawienia kiedys dopracowywalem zeby wiciagnac z kompa max
> speed (przy max stabilnosci oczywiscie).

> Przeciez jak teraz mi dziala lepiej p133_at_200 to @225 bedzie dzialac
> duzo lepiej ... a zamiast tego AMDka bedzie trzeba niestety kupic
> jakiegos celka i nadszarpnac zasoby finansowe ...

To lepiej kup dobrą płytę do K6 - np. EPOX EP-MVP3G2 - IMHO bardzo dobra
płyta, ma niezłe osiągi (testowane m.in. Sandrą :) )
Zresztą na grupie amd3dnow (news.cavern.com.pl) kiedyś był wątek, gdzie
podawali wyniki z Sandry na różnych K6 - powiem tylko, że wyniki były niezłe
(często lepsze od Celków o zbliżonej częstotliwości zegara). Tam też jest
sporo gości używających SETI.

--
Pozdrawiam
Krzysztof Renusz