Re: AMD k6-2 czy taki dobry ?

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 17:12:36 MET

On Sat, 15 Jan 2000 12:04:55 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
wrote:

>A może to po prostu w9x tak zwiększa obciążenie procesora przy
>dekodowaniu MP3? Nigdy nie testowałem WinAMPa pod w9x, zawsze
>uruchamiam go pod NT.
Chyba ze tylko na AMD, bo na celku mam obciazenie 3% ...

>Spróbuj jeszcze pobawić się ustawieniami chipsetu nie związanymi
>z pamięcią, choć o ile pamiętam, to VX i TX nie miały ich zbyt
>dużo...
Bawilem sie, nic nie pomaga ... najwyzej wolniej dziala ;)), bo
wszystkie ustawienia kiedys dopracowywalem zeby wiciagnac z kompa max
speed (przy max stabilnosci oczywiscie).

>Aż tak źle?
Przeciez jak teraz mi dziala lepiej p133_at_200 to @225 bedzie dzialac
duzo lepiej ... a zamiast tego AMDka bedzie trzeba niestety kupic
jakiegos celka i nadszarpnac zasoby finansowe ...

>Skoro chcesz...
Bo chyba juz raczej w kwestii mojego AMDka nic nie wymyslimy ;((.

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179