Hp1120C

Autor: mat (kaktus1_at_poczta.fm)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 09:08:22 MET

Mam taki problem z tą drukarką (HP1120C).
Aplikacja działa pod Dosem. Wejście w tryb tekstowy uruchamiane jest
przez F8 po starcie komputera i wybrany jest "Tylko wiersz poleceń".
Zainstalowany jest Win'98.
Po zainstalowaniu sterowników drukarki pod Dosem (program DJCP.EXE) i
wejściu w ten program ustawiam wszystkie parametry jakie mnie
interesują. Wysyłam do drukarki i jest OK. Generuje też plik z tymi
ustawieniami (DJCP.CFG). Wtedy moja aplikacja drukuje poprawnie.
Problem jest w tym że po wyłączeniu kompa lub drukarki gubi te
ustawienia. Do tej pory obchodziłem to tak na innych drukarkach że np.
po wyłączeniu komputera ładowałem te ustawienia poprzez Autoexec.bat w
którym był wiersz: "copy c:\dj1120c\djcp.cdg LPT1" i było OK, a na tej
HP1120C wysyła 'coś' i miga dioda zielona a potem wiesza się. Jak
wejde do porgramu DJCP.EXE i za jego pomocą wyśle na drukarke to jest
znowu OK. Ale to mnie nie interesuje a tym bardziej użytkownika.

Prosze o pomoc

kaktus1_at_poczta.fm