Re: Nagrywarka Teac 6/24 SCSI

Autor: Tomasz Machalski (tmachal_at_sawan.com.pl)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 09:14:01 MET

> Co sadzicie o tej nagrywarce. Do uzytku domowego (raz na tydzien jakis
> kompakcik, moze trzy).

Dzieki za wszystkie odpowiedzi. Pomyslalem o SCSI bo w komputerze mam
juz wszystkie cztery IDE zajete (2 x dysk, CD, DVD). Co prowda i tak
bede musial wyjac CD'ka (midi tower - brak kieszeni), ale przydalo by
sie nagrywarke dac sama na kanal. Poza tym nie ma to jak SCSI.
Z tego co wiem, to jest to CD-R 56S, czyli ze nie nagrywa CD-RW. Wydaje
mi sie, ze nie bedzie to miec dla mnie wiekszego znaczenia, ale moze
lepiej nie odcinac sie od tej technologii. Co sadzicie?

--
Pozdrawiam,
Toomy