Odp: Sound Blaster 128 PCI ????

Autor: Daktik (daktik_at_rubikon.pl)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 23:16:12 MET

Po co PCI?
Po pierwsze dopiero wtedy, gdy ma się wszystko PCI, to daje się podwieszać
na jednym przerwaniu różne urządzenia, poza tym np. u mnie dopiero po
zmianie karty na PCI (Live1024) udało mi się usnąć niektóre konflikty
sprzętowe, które pojawiały się co rusz nie wiadomo skąd. Ogólnie zauwazyłem,
że system znacznie jest stabilniejszy i chętniejszy do współpracy bez kart
ISA na pokładzie.
Hej

Po trzecie 0,17 MB to jest jedno wejście, a jeżeli chce się miksować midy, z
Wavami z kilku źródeł, to zaczyna się dziać trochę inaczej...