Odp: Pytanie o procesor K6-III 400

Autor: Marcin W. (wim_at_post.pl)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 00:12:44 MET

Powinno pójść. Najważniejsze jest core 2,4 V(lub 2,2V) i 100 MHz i procesor
pływa, Via MVP3 doskonale obsluguje te procesory, jednak radze zrobic
fleshowanie biosu tylko ostrożnie bo bedzie jeszcze płyta do wymiany (ew.
przeprogramowanie biosu ok 50 zeta)
M.

Użytkownik Highlander <rhare_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c0f48sssekv6me29c11rqol35gq49nfvud_at_4ax.com...