Re: Co wybrać: Voodo3 3000 czy G400?

Autor: A.C. (ac__at_priv6.onet.pl)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 10:46:09 MET

On 16 Jan 2000 15:36:23 GMT, joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl (Jacek
Osiecki) wrote:

>Właśnie zastawnawiam się, jaką kartę kupić... Którą z tych dwóch byście
>polecali? Do wydania mam tak jakieś 600-700 PLN.

A jaki masz monitor (ile cali) jaki procesor i czym glownie zajmujesz
sie przy komputrze?

Jezeli nie bawisz sie zbyt duzo CAD'em oraz profesjonalnymi
aplikacjami OpenGL to najlepiej wybarac Voodoo3 2000/3000.

Karta ta oferuja najwieksza wydajnosc za swoja cena. Dodatkowo
nie ma gry, ktora by z nia nie wspolpracowala (Glide nadal jest
najlepszy). Chociaz V3 brak niektorych "bajerow" jak 32-bit'owa
grafika 3D oraz duze tekstury, w wiekszosci gier tego sie nie
zauwaza, nie mowiac o tym, ze gra ladniej wyglada zrobiona na
API Glide niz DirectX.

Kupujac Matroxa G400/ TNT U2/ lub GeForce256, mozesz sie rozczarowac
gdy Towoj sprzet bedzie sie dlawil w czasie gry w nawet najnowsze
tytuly.

Pozdrawiam

A.C,