Re: Y2k problem z data

Autor: Marek Nazarko (mnazarko_at_nospam.bigfoot.com)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 07:54:33 MET

..machine running, bzz, bzz.., 16 Jan 2000 16:50:54 +0100, bzz, bzz
..., Maciej Więckowski ... bzz, bzz..., wrote :
>nie
>A co to za BAT?
>podeslij mi go
>dobra?

jak BAT to pewnie nieduzy - wyslij tutaj jako tekst

Najprostsze rozwiazanie to odczytac date z BIOS i przeliczyc na rok
2000 - bo BIOS zlicza prawidlowo. A na ktory rok ma przeliczyc to
podac w parametrze - raz do roku mozna to zmienic, nie?
Ma ktos cos takiego?

Marek Nazarko